London nästa!

Herrejisses vad mycket det är att tänka på när man ska åka iväg, jag är så virrig att jag inte har fixat nåt. Tack och lov så ska jag resa med min ansvarsfulla vän Anna som påminner mig om allt jag inte får glömma! Vi kom på idag att det kanske kan vara bra att växla lite pengar, så att första dagen är löst i alla fall. Nog för att man idag kan dra fram visa-kortet i stort sett överallt, men ändå. Det löset vi snabbt genom att springa till Forex. Sedan var vi ju tvungna att köpa en present till Alans mamma, eftersom vi ska bo där gratis hela helgen! Efter mycket om och men blev det en söt liten Kosta Boda skål. Det är ju så oerhört svårt att köpa present till någon som man aldrig har träffat! Men det blir nog bra.

Igår var det födelsedagsmiddag för hela slanten. Familjen kom på besök med presenter, det är det enda som är skoj med att fylla år, att få paket. I morgon är jag alltså ytterligare ett år äldre! Tiden går alldeles för fort. Det är tur att jag inte har åldrats en dag sedan jag fyllde 16! Eller nåt... Fick födelsedagskort på posten av mina gamla klasskamrater uppe i Skellefteå, jätteglad blev jag... och väldigt rörd för att de kom ihåg och tänkte på mig!

Ciao!



Kommentarer
Karin Bergman

Hej Anna!
Grattis Grattis. Ett år äldre snart..woohoo..
Hoppas att du har det bra på nere i Eskilstuna och på resan.
Många Kramar//Karin

2007-04-18 @ 14:32:47
URL: http://annanirak.blogspot.com
maria

vad härligt att du blev glad för kortet :) Det var det som var meningen! Och det är klart vi inte glömmer dig! Du är ju fortfarande vår MMM:are! Nu ska jag packa det sista.. Puss och kram!

2007-04-19 @ 13:18:24
sanna

grattis våran älskade äna päna! hoppas att ni(Dencandra äna hälsar vi till osså) har det super med allan ballan i den stora staden LONDoN..täner på er o önskar att ni tänker på oss janne o säna..happy happy fördelsedag i efterskott igen från oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-04-22 @ 03:32:15
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0