Ah! Virus!

Sådär ja, mitt i all flyttplanering går jag och drar på mig en virusinfektion! Usch, jag lyckas alltid! Hypokondriker som jag är åkte jag till vårdcentralen där jag förklarade för läkaren att jag måste ha bihåleinflammation och halsfluss, minst! Efter att ha blivit tappad på blod och knackad på i ansiktet kunde doktorn konstatera att det bara var en virusinfektion, en sån som naturligtvis inte kan botas av antibiotika, det enda som hjälper är att "sova mer, dricka mer vatten och äta en massa alvedon". Sova MER?! Klart som korvspad att karln inte har träffat mig tidigare, finns det någon som är bra på att sova (om man nu kan vara det) så är det jag! Det enda positiva är att om någon mot förmodan skulle klaga på mina sömnvanor är att jag kan säga "men doktorn sa...".


 

image2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0