Jag börjar se ljuset...

Så, då var det bestämt. Studieuppehåll i ett år, fantastiskt skönt måste jag säga! Kanske kan tyckas dumt eftersom det bara är ett år kvar till jag kan ta ut min fil. kand. i företagsekonomi men vad tusan jag är så trött på att plugga, jag måste få leva lite också vilket jag inte har gjort på ca 2 år nu. Ska bli så skönt att bara jobba, tjäna pengar och göra precis vad jag vill. För de som lyssnar/tittar på Vakna på TheVoice/kanal 5 hörde kanske imorse att min käre vän outade att jag förmodligen åker tillbaka till London för att stanna där i ca 1 år. Ska det komma fram så är det väl lika bra att det görs med klass! Så ser iaf planen ut. Snart är den här terminen slut även den och då packar jag mina grejer och åker... igen! Fabulous! Big Ben, here I come!


image2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0