Stress stress stress!!!

Då var det en ny vecka igen. Som kommer att fyllas med plugg, måste måste måste börja plugga till duggan som är imorron och sen skriva klart min uppsats, Suck! När det är över måste jag boka flyg, säga upp lägenheten + en massa andra flyttfix. Hela nästa helg är uppbokad med födelsedagsfirande! På torsdag är det jag själv som ska firas av mina syskon sådär en månad i efterskott, detta görs som vanligt med ett jättelass kroppkakor! MUMS! Sen är det 40-års grillfest på lördag och fika på söndag för att fira min 14-åriga systerdotter. Märkligt fenomen att så fort det ska firas så ska det ätas, äh ska inte klaga! Det är bara häääärligt! Ska bli riktigt hälsosam när jag kommer till London! Har ju gratis medlemskap i ett healthcenter, yeah! Läste någonstans att det är jätteinne att powerwalka just nu i London, något som jag redan är kalasbra på! Får köpa på mig snygga Stella träningskläder och ge mig ut och va trendig helt enkelt!


Kommentarer
Bror

Jag kan också blogga! :D

2007-05-21 @ 22:27:31
URL: http://henkebloggar.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0