9½... timme

Hade en superdag igår. Kunde inte ha varit bättre (förrutom tentan och det faktum att jag var tvungen att gå upp vid 6 imorse). Åt massvis av mammas hemmagjorda smörgåstårta, min superhöga superchokladiga tårta + grillat på kvällen. Fick jättebra grejer, mestadels presentkort men det är ju aldrig fel. Massor av folk hörde av sig och grattade, både väntade och oväntade. Hela kvällen slutade med ett varmt bad hemma hos mina föräldrar (eftersom jag inte har skaffat något badkar hem än) med såna oljor som är bra för grejer, aromolja eller vad heter det? Min mamma har såna superlyxiga som finns på spa. Hon hade en massa och välja på så med tanke på min nya ålder så tog jag uppiggande samt emot åderbrock (i förebyggande syfte).

I morse var jag uppe med tuppen, halv sju. Började jobba kvart i åtta. Skulle egentligen jobba till klockan tre men så blev det inte kan jag säga, jag var hemma halv sex! Heeeelt slut kan jag lova. Hade den näst värsta arbetsdagen som jag haft under mitt arbetsversamma liv. Den absolut värsta var i London när jag fick skäll av mormorn för att ha slängt grejer som hon hade sagt åt mig att slänga och ingen av dem som hade hört henne säga det ställde sig upp och sa något... men det är en annan historia. Tyvärr kan jag inte dela med mig av min dag eftersom mitt arbete är sekretessbelagt. När jag kom hem ville jag bara gråta. Tack och lova hade jag en stor bit av min födelsedagstårta kvar i kylen. Tackar den som kom på att man kunde göra choklad av kakaobönan! Lite choklad löser allt!


Nu ska jag plugga en stund, ingen rast och ingen ro här inte, sen ska jag sova. Ska ta lite sovmorgon imorgon. Har en till sån fantastisk måndag då jag måste till skolan för en 45-minuters föreläsning! Fantastiskt!


God natt mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0