Aktieutdelning

Oj vad jag har sovit det senaste dygnet. Behövde verkligen det. Inte kollade jag klart på filmen igår heller. Jag bara somnar, helt värdelöst! Anyways, har varit helt deprimerad för att studiemedlet alltid är slut innan halva månaden har gått. Den här gången gick det fortare än vanligt. Loggade in på min internetbank imorse med en klump i magen - den visade att jag hade dubbelt så mycket pengar som sist. Jag trodde att min snälla mamma hade varit i farten men icke, jag hade fått utdelning från mina aktier! Hur perfekt kan det bli?! Nu kan jag träffa söta Sanna i helgen över "drinks". Vi har inte träffats på evigheter eftersom hon bor i London men nu kommer hon hem över helgen!

Ska ge mig på att baka surdegsbröd nu. Det ska tydligen vara jättenyttigt men det tar sisådär 3-5 dagar att bli klart men det kan det ju vara värt. Jag har börjat mitt nyttiga liv idag med omelett, tomat och kalkon, så mumsigt! Nu jäklar ska jag skärpa mig! Sånt hitte på att det har kommit snö igen, hatar att gå ut och gå när det är blött på marken! Får väl plocka fram pilatesbollen inne. Har nästan fått in balansen nu! =)


Vad gör ni idag?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0