Eftermiddagslur

Skulle ta tag i mig själv och få saker gjorde under eftermiddagen. Städade upp lite efter att jag började bli snorig för att få bort lite pollen i alla fall. Så nu är hela lägenheten dammtorkad och badrummet är skinande rent. Blev så trött av snorandet och städandet att jag somnade framför tvn. Har inte sovit på eftermiddagen sen jag vet inte när. Brukar göra det på vintern när det blir mörkt tidigt. Men nu gör all pollen + mediciner mig alldeles sömning.

Imorgon har jag skola. Men bara på eftermiddagen. Har nästan ingen fast undervisning kvar den här terminen. Ca två föreläsningar i veckan fram till sista veckan i maj då det är tentadags. Den här helgen är ju extralång också. Ska passa på att börja med mitt PM och läsa klart boken till nästa tisdag. Den är superlång och inte så värst spännande tyvärr. Nu ska jag kolla klart på Cashmere Mafia sen ska jag sova.

Nighty


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0