Fredag

Så var det fredag igen, känns som att jag skriver så varje vecka men veckorna bara flyger iväg. Ca en månad kvar i skolan, hur ska allt hinnas med?! Får bli panikpluggande ett par veckor sen är det sommarlov. Första sommaren sen jag var 15 som jag inte ska jobba dagligen, får se hur det går. Kommer säkert klättra på väggarna efter en vecka! Helt ledig kommer jag dock inte vara, ska plugga till omtentor som ska bli godkända till hösten samt jobba ett par timmar i veckan som jag gör nu. Men det är det mest ledigaste jag har varit på läääänge!

Nu ska jag äta en lite halvsen frulle sen ska jag plugga till tentan som jag har imorgon! Tråkigt när det är så fint väder men det ska ju hålla i sig hela helgen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0