Friday night

Jaha, saker blir inte alltid som man har tänkt sig. Min brorsdotter hörde aldrig av sig, så nu får jag sitta hemma i min ensamhet eftersom jag tackat nej till galej för att hon skulle komma hit. Ja ja, sånt är livet. Ska ju göra en hel massa imorgon kväll så det är kanske bra att jag tar det lugnt ikväll. Då jag är världens baktant passar jag på att baka bullar till min kommande födelsedag så att jag har något att bjuda på. Älskar kanelbullar, tyvärr!

Ska nog passa på att kolla på nån av alla filmer jag fick hem för några veckor sen. Michael Clayton ska vara bra, får ta och kolla på den. Åh by the way, fick hem mina skor idag som jag köpte på tradera, de såg precis ut som på bilden nedan och de satt perfekt! Det gjorde hela min eftermiddag ha ha. Ska nog ha dem på mig imorgon på födelsedagsmiddagen. Får se hur bekväma de är efter ett tag så det kanske blir skobyte under kvällen.



Kommentarer
Natta

ja hon slog mig tre gånger bara sådär.. allt står på bloggen, orkar inte riktigt ta upp det men att stämla henne är roligt!

2008-04-11 @ 20:06:06
URL: http://naaatha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0