Frusna män...

Ärligt talat, nu har jag kollat en stund på "Frusna män saknar kärlek." Jag har alltid hävdat att såna program är koppleriverksamhet. Det gör jag fortfarande. Tycker det är lite tragiskt hur dessa människor hänger ut sig själva i tv. Det är ju inte direkt några raketforskare med i programmet. Som när den ena tjejen säger "Jag känner att jag kommer att bli kär," efter sisådär 1 timme. Har väl inte med intelligens att göra men det är skapligt naivt. Jag höll på att dö när den där Per Arne sjöng på... engelska(?) eller vad var det för språk han försökte sjunga på? Nä, nu ska jag sluta klaga, mumsa i mig lite hallon/blåbär/björnbärspaj med havrevaniljsås! Mums! Snart börjar ju Grey's, det gillar jag i alla fall!

image65


Kommentarer
tove

åh, det lät riktigt smarrigt!! :)

2008-04-23 @ 21:10:53
URL: http://nightdragon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0