Klagomuren

Känns som att det enda jag gör just nu är att äta, sova och plugga. Kollar tv lite då och då men mer än så hinns inte med. Det känns tråkigt! Men jag antar att det blir bättre när jag äntligen har pluggat klart! Men vissa dagar som idag känns det som om jag inte har något liv överhuvud taget. Har pluggar i 12 timmar, no kidding! Och jag är fortfarande inte helt klar. Ska lägga mig i sängen strax och läsa lite till efter att ha kollat skolmailen en sista gång för idag. Förra helgen försvann ju också med tenta, födelsedagsfirande, 9.5 timmars jobbande och akutbesök +att jag ska jobba lördag söndag den här helgen. Börjar känna mig lite trött och sliten! Vill bara bli klar med skolan nu, få ett riktigt jobb med en full lön!!! Ska försöka träffa studievägledaren snart och se om jag inte kan intensivläsa ännu mer. Visst är det mycket som det är nu men om jag kan bli klar fortare så kan det kanske vara värt det... eller?!

Nu har jag klagat färdigt för idag!

God natt på er!



Kommentarer
Natalie B

Och bättre lär det ju inte bli när man börjar jobba.. måste man jobba heltid är det nog kört med att ha ett liv typ :/

2008-04-22 @ 22:34:44
URL: http://natalieb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0