Lite sliten

God morgon!
Idag är jag uppe med tuppen minsann. Ska ju ta mig en sväng till IKEA för att se vad jag kan spendera mitt presentkort på. Vill köpa på mig lite ramar, har kommit på att mitt hem ser lite opersonligt ut utan foton. Det ska fixas. Sen måste jag verkligen införskaffa en sänglampa, kan ju inte ligga i min sköna säng och läsa på kvällarna=mindre bra!

Igår eftermiddag var jag verkligen helt slut. Detta resulterade i att jag struntade i att gå på årsstämman, känner mig som en lite sämre människa men ibland måste man fatta såna beslut. Istället gick jag och drack lite rosévin, det gjorde jag nog rätt i. Det blev en mycket trevlig kväll. Mitt enda problem är att jag alltid säger "nä jag ska inte gå ut" och sen så är jag en av de sista som går hem. Ja ja, jag missar ju aldrig nåt, eller så är det det jag gör. Nu ska jag sluta svamla och ge mig iväg!

image67




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0