Måndag

Tänkte gå ut och ta en långpromenad idag men så kollade jag precis ut genom fönstret och såg att det spöregnar! Så var det med den promenaden. Får stanna inne och plugga, har världens pluggdag idag. Fick ett mail från studievägledaren förra veckan, jag vill ju bli engelska och företagsekonomilärare men man kan inte läsa till företagsekonomilärare på mdh så hon hade varit i kontakt med studievägledaren på Stockholm Universitet. Allt jag behöver göra är att skriva c-uppsats i företagsekonomi sen läsa en termin i Stockholm (+all engelska så klart) sen så är jag klar. Så det är nog så det får bli. Att pendla en termin gör mig inget. Blev jätteglad för att det går att lösa. Så Stockolm - here I come (år 2010 eller nåt men ändå).



Kommentarer
Natta

jo det står plugg på mitt schema också. ska strax fortsätta =/ kram

2008-04-14 @ 14:35:55
URL: http://naaatha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0