Nattuggla

Det finns nog ingen i världen som har så lätt att vända på dygnet som jag. En lite tupplur en eftermiddag och min dygnsrytm är helt körd. Har suttit och planerat mitt andra födelsedagsfirande ett tag nu. Försöket sova men tankarna bara snurrade så jag gick och hämtade datorn. Så jag sitter nerbäddad i sängen och datrar. Vet att jag ska upp imorgon bitti. Måste verkligen gå på föreläsningen som börjar kvart över tio. Det betyder att klockan ringer klockan åtta, så att jag kan snooza en halvtimme. Efter skolan ska jag åka och handla. Skrev matlista i eftermiddags - vuxenpoäng till mig. Utan lista så kommer jag alltid hem med dubbelt så mycket som jag behövde men med hälften av allt som jag skulle ha köpt.

Nu ska jag försöka sova lite. Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0