Nyklippt

Åh vad skönt det var att få klippa av en bit av det slitna håret. Försökte ta en bild på den "nya" frisyren som ser ungefär ut som tidigare. Det blev en snedlugg i alla fall. Kom på att jag trivs bäst med det. Min frisör som är alldeles nyligen hemkommen från sin asienresa var brun som pepparkaka! Jag såg blekare ut än vanligt, om detta nu är möjligt. På tal om det var jag och handlade med min mamma igår. Hon tittade på mina händer och sa "Oj, vad fint nagellack du har! Men gud så bleka dina händer ser ut!" Tack mamma! Haha, jag är så sjukt blek just nu! Men det är väl inte hela världen!

PM starten gick jättebra! Vi kom överens om ett syfte på arbetet och hur vi ska lägga upp allt. Det känns bra. Ska bara sätta igång, sen brukar det flyta på.

Imorgon är det fredag! Jippi! Ska äta middag, dricka champagne och bacardidrinkar hos bror! Mmm me like! Ska fira hans sambo som fyller år nästa vecka men de åker till Malaysia då, stackars dem! =)

Nu ska jag kolla klart på La vie en rose, somnade när jag kollade på den sist. Inte för att den var dålig utan för att jag var sömnig!

Ha en mysig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0