Orkeslös

Tanken var ju att jag skulle till skolan idag men jag orkade helt enkelt inte. Är helt svullen i ögonen och tung i huvudet så jag gör minst lika mycket nytta här hemma som i skolan. Det värsta när jag är hemma är att jag blir så himla sugen på saker. Fick ett sjukt sug efter kärleksmums, läste i nån blogg att de hade bakat såna. Problemet var att jag inte hade kakao eller kokos hemma. Gav mig därför ut för att köpa detta. Gick till Lidl som ligger alldeles utanför, tror ni de hade kokos? - näpp. Så jag fick gå till Hemköp också. Jag som skulle hålla mig inne. Alldeles i detta nu fick jag springa ut i köket för att det luktade bränt, satans ugn. Den är helt värdelös, bränner vid allt. Tror inte hela kakan är förstörd, får skrapa bort det brända. De blir nog goda ändå.

Köpte Solo på Hemköp, man fick med nån film som såg mindre spännande ut. Ska nog kolla på den i alla fall och äta kärleksmums om en liten stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0