Pavlova

Har städat och plockat hela förmiddagen! Min 14-åriga systerdotter kommer hit imorgon och nog vill jag framstå som ett gott föredöme och ha lite rent hemma i alla fall. Det är bra när folk kommer över för då har jag en anledning till att storstäda! Ska dammsuga och skura sen är det klart!

Ikväll ska jag som jag nämnde igår till min bror och mini-fira hans sambo. Hon vet inte att jag ska komma så jag blir en liten födelsedagssurprise! Hon får ingen riktig present "bara" en flaska rosévin och lite blommor av mig och min andra bror och hans fru. Jag håller dessutom på att baka en Pavlova tårta som vi ska äta till efterrätt. Har aldrig gjort det tidigare men det verkar inte så svårt.

Kom nyss på när jag plockade i min klädkammare att jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig!! Hjälp! Får försöka komma på nåt! Usch! Har massor med kläder men ändå aldrig något att ha på mig! Suck!

Vad gör ni ikväll?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0