The Return of the Magkatarr

Det blev inte så intensiv shopping idag eftersom jag var lite sliten från igår. Men jag köpte i alla fall sänglampor, ramar, sängkläder och lite annat smått och gott på IKEA. Eftersom jag fick presentkort i födelsedagspresent gick hela kalaset på endast 350:-, alldeles lagom tycker jag. Åt lunch på Max, så himla gott. Dock gjorde det inte så gott för min mage. Jag fick superont. Har inte haft problem med magkatarren på ett tag men nu så är den tillbaka. Kan vara sympationt eftersom lilla Anna hade problem igår kväll. Jag hoppas att det är fallet. Har inte riktigt tid med nånting sånt just nu.

Gjorde världens fynd idag. Alla som känner mig vet att jag är barnsligt förtjust i sällskapsspel. När jag var och handlade på ICA Maxi så sålde de ut en hel massa spel. Jag kollade runt lite och fann det... TP! Som jag har tänkt köpa hur länge som helst men det är ju alltid så himla dyrt, men inte idag! Så nu får jag samla ihop nån stackars skara och köra TP-kväll!

Nu ska räkningarna betalas. Det var skönt att känna sig lite rik för en dag i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0