Tisdag

Kunde inte riktigt sova igår kväll tack vare middagsluren så jag var för trött för att gå upp imorse när klockan ringde. Nu har jag i alla fall ätit gröt och kollat in nyaste avsnitten av The Hills. Fick äntligen min klänning idag, den har ju varit på rymmen men idag damp den ner genom postnedkastet. Fick också hem filmen Guldkompassen. Får kolla på den i helgen.

Ska försöka torka bort ögonklegget och snoret och göra mig i färdig för skolan. Önskar att pollensäsongen ska vara över nuuuu. Mina ögon är helt svullna, jag ser verkligen inte klok ut. Men det värsta är ändå det konstanta näskillandet. Det är verkligen tortyr, som att nån killar under näsan med en fjäder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0