Torsdag

image42


Kom precis hem efter att ha handlat mat med min mor. Vi åkte även runt och letade växter till min lägenhet men jag kan verkligen inte hitta några som jag vill ha. Är jättepetig med sånt. Igår kväll kollade jag i alla fall klart på La vie en rose. Den var jättebra, även om det har tagit mig en vecka att kolla klart. Jag förstår verkligen att Marion Cotillard som spelar Edith Piaf vann en Oscar för rollen, hon spelar superbra! Önskar verkligen att jag kunde franska, det är ett så vackert språk. Men det finns tid till att lära sig det också, språk kan man aldrig kunna för många! Jag har försökt att kolla på Sex and the City dubbat till franska med jag lärde mig inget konstigt nog. =)

Från det ena till det andra måste jag tipsa om världens godaste vinägrett som min kompis tipsade mig om, Druvans pesto vinägrett, så sjukt god, passar till alla sallader! Try it!

image44


Kommentarer
glitterandbling

tack för tipset! :)

2008-04-10 @ 16:49:48
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Natalie B

Då kanske man borde ta och se en filmen då.

2008-04-10 @ 18:46:12
URL: http://natalieb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0