Kroppkakor och stukad fot

Go morgon!

Gårdagen var busy busy. Gick upp vi halv åtta, gjorde mig i ordning och åkte med mamma till mormor och morfar. Där hade söta mormor gjort kroppkakor, bland det godaste som finns. Jag plockade lite bönor från deras land. Sen åkte vi hem. Hemma slängde jag mig in i duschen, klädde på mig och åkte till Västerås där det vankades middag och bio. Såg Mamma Mia. Måste säga att den är bra mycket bättre som musikal, det blir så överspelat på film. Men den va trots det helt ok.

Efter filmen körde jag in till stan och mötte upp Linda som har rest runt i Centralamerika, nej jag blir inte alls avundsjuk... Nu är hon i alla fall hemma ett par dagar innan hon åker tillbaka till Göteborg där hon bor numera. Vi satt och pratade och drack en massa vin. Lite väl mycket kanske... på väg hem fick jag för mig att mina skor skavde och bestämde mig för att gå barfota, ingen bra idé. Det gjorde ännu ondare så skorna åkte på. Hann gå ca 50 meter innan jag trampade snett, ha ha. Det ska vara jag till att lyckas. Är lite öm i foten idag känner jag men det går nog över.

Ikväll är det pop quiz för hela slanten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0