1 dag kvar...

Har precis varit och inhandlat strumpbyxor till imorgon kväll. Kommer säkert bli svinkallt och jag tycker inte om att frysa! Sprang på Mimmi på HM, jag var tvungen att klappa på hennes mage. Jag klappade massor, älskar bebismagar. Den var inte så stor men en lite kula fanns där allt!

Precis när jag skulle åka ringde Isabel och sa att nyårsfesten imorgon är inställd. Mitt hjärta stod stilla några sekunder och jag kunde känna besvikelsen skölja över mig. Men så försökte jag tänka positivt att jag ändå får fira med mina vänner. Sen skrattade hon och sa att hon skojade, puh! Så, imorgon bär det av till stockholm. Ska packa ikväll så att jag kan sova lite extra länge imorgon så att jag orkar festa hela natten! Det är ett måste på nyår! Mitt längsta nyårsfirande pågick i 24 timmar. Det var nyår 04/05 i Sydney! Vi firade tolvslaget i parken vid opera huset. Sedan åkte vi tillbaka till Coogee där vi "bodde" (sov på ett golv) klättrade upp på några klippor vid havet, lyssnade på the Verve och såg på årets första soluppgång. Sen klättrade vi ner och hoppade i vattnet med kläderna på! Sjukt roligt! I år skulle jag ha firat i New York, men så blev det inte. Solna går bra det också! Var mycket trevligt förra året!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0