3 december

Jisses vilken händelserik dag. Tog en lätt sovmorgon imorse. Gick sen och åt lunch med en klasskompis, pizzabuffé, yum. Sen gick vi till skolan där vi filmade våra muntliga framföranden, usch, det gick så sjukt dåligt men jag blev ändå godkänd, det är huvudsaken. Fick också reda på att jag klarat mattetentan jag hade för några veckor sedan, helt fantastiskt!!

Från föreläsningen fick jag springa på möte med resten av skribenterna på Kåranen. Jag fick återigen positiv respons på min förra artikel, känns skitskoj. De sa även att de hört andra som har läst den och gillat den. Jag suger åt mig! =)


Kommentarer
Wysteriia

Nej att ha svårt att sova är verkligen INTE roligt ;/

2008-12-03 @ 18:37:38
URL: http://Wysteriiasblogg.se
anna

Ja, jag ska också fixa min gran i helgen. Rosaglittrigt låter finemang tycker jag.

2008-12-04 @ 11:57:35
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0