Christmas tour

Nu har jag varit igång sen tidigt imorse. Har varit iväg i 8(!) timmar. Först bar det av till plantagen för att köpa lite julblommor till mormor, morfar och farmor. Där hittade jag en bord som skulle passa perfekt på min balkong! Just nu trängs en krogstol och ett glasbord där ute men jag vill inte att det ska vara så trångt så nytt bord blev det. Sen åkte vi till mormor där vi åt hemmafiskad öring, eller röding... eller nån annan sorts fisk, gott var det i alla fall. Sen fikade vi en stund innan vi åkte igen. Denna gång bar det av till farmor där vi fikade, igen. Lika bra att töja ut magsäcken så att jag får plats med all julmat! Jag, mamma och farmor var en sväng på coop där jag hittade en hallbänk som de haft på coop här i stan. Men när jag skulle köpa den här var den slut så jag köpte den nu istället. Efter det åkte vi till mina systrar med julklappar till kidsen. Vi svängde även förbi Media Markt där jag köpte en liten julklapp. Bilen var fullare när vi åkte hem trots att vi droppat av alla julklappar så det blev inget granköp som planerat. Får köpa en imorgon istället. Måste även köpa de sista julklapparna imorgon. Vet vad jag ska ha så det ska väl gå smidigt, förhoppningsvis!

Nu blir det mat sen kommer Isabel förbi på lite te!


Kommentarer
Bea

sv: vad skönt, jotack bara bra helg här med :)

2008-12-22 @ 18:43:32
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0