Da'n före da'n

Igår kväll kom Isabel förbi med en julklapp till mig. Eftersom jag inte hade köpt nåt fick jag skämmas lite men jag blev väldigt glad i alla fall! Fick två jättefina temuggar så vi kunde dricka te med stil! Blev dock inte sent eftersom hon ska åka med sin familj och hämta en liten hundvalp idag... aaaaw! Jag ska få gosa med den på annandagen!

I natt kunde jag inte sova (för ovanlighetens skull) så jag provade min nyårsoutfit och plockade fram olika julklänningar! Ska packa en väska strax innan jag ska ner och handla lite och hämta ut ett paket. Har städat hemma så nu är lägenheten tip top, passar bra eftersom jag inte kommer vara hemma på några dagar, ha ha.


Ciao for now


Kommentarer
annabanan

Ville bara passa på att önska dig god jul. Hoppas du får användning för alla dina julklänningar =)

2008-12-24 @ 00:04:01
URL: http://annabanan.blogg.se/
Carro

God Jul Anna! Önskar dig en underbar dag!

Vi ses på nyår! Kramilikram!!

2008-12-24 @ 08:43:30
URL: http://thevolup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0