Happy freakin' namesday to me

Imorse hade jag stängt av båda mina väckarklockor som jag har i andra halvan av sängen. Vaknade av att min "sista minuten klocka" ringde. Det är tur att jag har en sån eftersom det händer lite då och då att jag inte vaknar av de andra två. Fick stressläsa inför dagens föreläsning innan jag sprang iväg. Har varit helt slut precis hela dagen och inte hängt med alls, hissen har inte gått ändå upp! Råkar dessutom ha en lärare som är så röd att om det kom in en tjur i rummet skulle han ligga illa till. Tycker inte att det är professionellt att "färga" studenter/elever. Men det är ju bara min åsikt...

Nu ska jag slänga i mig lite kokt kyckling och ris (gott... eller inte) sen ska jag jobba några timmar!




(Tack för alla namnsdagsgrattningar =) )



Kommentarer
Karin

haha PRECIS samma för oss.. jag heter Karin Anna och min gymnasiebästis, som jag skrev om i inlägget, heter Anna Karin

2008-12-10 @ 09:05:03
URL: http://karinolofsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0