Helgen som varit...

Vilken myshelg det blev. I fredags var det som sagt singstar och vin med mina klasskompisar, sjukt trevligt! Glömde dock att ta bilder trots att jag hade kamera med mig... Sanna, jag hoppas du har några bra! Igår skulle jag på fest men var så seg att jag stannade hemma och kollade film hela kvällen! Kollade på Harry Potter, har bara läst första boken och sett den filmen men sen har det inte blivit av att se fler. Förrän nu...

Idag har jag varit i Kvicksund och firat pappa lite med stek och tårta, inte tillsammans dock.

Måste bara säga stort grattis till Karin som har fått ett litet flickebarn, Selma! =) Så himla konstigt när kompisar runt omkring börjar skaffa smått... i juni är det dags för nästa!!


Kommentarer
annabanan

Åh, du MÅSTE läsa böckerna, filmerna är ju skit i jämförelse.

2008-12-22 @ 14:43:39
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0