It's alive

Ja, jag lever. Har haft en helg full av allt och inget. Har inte gjort nåt speciellt men ändå varit upptagen mest hela tiden. Hade planerat att storstäda, men så blev det inte, suck!!

Anyways så sitter jag och pluggar nu. Skulle ha gjort det också i helgen men det har inte blivit av så jag får sitta idag och imorgon bitti för att skriva klart en sammanfattning till mina kurskamrater. Har bara cirka 110 sidor kvar (av 155), hääärligt! Ska sammanfatta klart första kapitlet innan jag får sova så har jag bara tre kvar imorgon.

Örat känns lite bättre nu. Hör fortfarande lite dovt bara men nu gör det inte så ont längre, puh! Däremot så åker jag väl på förkylning nu, jobbade idag med ett snorigt barn som pussade på mig och slickade mig i ansiktet flera gångar. Tvättade händerna säkert fem gånger under tre timmar! Ska dricka c-vitaminbrus innan jag lägger mig, får verkligen inte bli sjuk nu!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0