Juldagen

Varje år tänker jag, nu är vi bara vuxna så det blir inte så många julklappar. Ändå är det proppat under granen. I år var det många stooora paket! Paketet som jag skrev om hur jag fick släpa hem från posten var alla säsonger av 24 som min käre far fick av mig och mamma. Kartongen var verkligen gigantisk! Mamma hade önskat sig ett par tofflor från Ica Maxi men jag tyckte minsann att hon var värd ett par ordentliga så jag köpte ett par rosa fårskinnstofflor som hon nu myser runt i.

Vad fick då jag av tomten?
TV (av migsjälvtomten=) )
Nintendo Wii (samma tomte som ovan)
Soda Streamer
Smyckesträd
Symaskin
Fickspegel
Tablettask med en ilsk hund på
Choklad
Temuggar
Varmvattensgrej med stickad strumpa över så jag slipper frysa
Biobiljett
Kopparformar

Tror det var allt. Men det är inte så illa ändå. Fick många stora paket från min önskelista! Jag är mycket nöjd och tacksam! Tycker det roligaste med julen är att se hur andra reagerar när de öppnar paketen som jag har köpt! Det blev många fullträffar i år!

Nu är jag hemma igen, i en ren och städad lägenhet. Blir ingen utgång ikväll, tänker ligga hemma, spela guitar hero och mysa! När jag går ut gör jag det för att träffa mina vänner och det kan jag göra vilken annan kväll som helst och inte ikväll när alla andra är ute!


Kommentarer
Sanna

Man måste älska migsjälvtomten.

Härligt med wii

2008-12-27 @ 18:52:12
URL: http://jagskablilarare.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0