Lördag

Har haft så sjukt svårt att komma igång idag. Har legat i soffan och segat heeela dagen. Tänkte till och med stanna hemma men jag lyckades övertala min svägerska att följa med på kvällens festligheter så nu finns ingen återvändo. Jag ska dock vara nykter eftersom jag ska upp och jobba imorgon och sen plugga när jag kommer hem. Men det blir nog trevligt ändå. Hade tänkt ha en jättefin klänning på mig men den gick inte igen över boobisarna, satan, de måste ha växt ännu mer. Det är som att de aldrig slutar växa, det får vara nog snart annars kommer jag bli sjukt puckelryggig.

Nä, nu måste jag faktiskt ta tag i mig själv och göra mig i ordning. Ibland är det bara så segt!



Ha en bra lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0