Sådär ja

Det tog inte så många dagar, vaknade upp med snorig näsa och röd hals idag! Suck, jag vill inte vara förkyld nu! Jag har inte tid att vara sjuk. Varför blir jag alltid det när det är dags att skriva hemtenta? Jag som försökt proppa i mig c-vitamin den senaste tiden, det har tydligen inte funkat! Så nu ska jag försöka friska mig med leverpastejsmackor och julmust, en oslagbar kombination.

Måste försöka få in dvdn i min nya tv, det vill liksom inte fungera. Jag som fick hem min favoritjulkalender efter Sunes Jul, Jul i Kapernaum idag så jag vill kunna kolla på den...



Kommentarer
anna

Ja, bra. Jag och min BBV brister ofta ut i "Skulle jag, Krampus, tala om att jag hittat guld?!" i tid och otid. Och då har vi ändå inte sett den julkalendern sedan det faktiskt begav sig.

2008-12-10 @ 16:28:43
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0