Sliten

Idag har jag varit helt färdig. Inte så konstigt kanske, fick ju inte så mycket sömn inatt. Skulle ha jobbat men jag mådde inte bra. Har tagit ännu en dos kortison, ska göra det i två dagar till. Åt middag hos mamma och pappa. De tyckte jag såg trötter ut. Jag kollade mig i spegeln och såg att jag såg ut som en knarkad panda, världen mörka ringar inte bara under ögonen utan runt hela. Men men, borde gå och sova lite. Har föreläsning hela dagen i Västerås imorgon. Får se hur jag mår, ska åka dit på förmiddagen i alla fall. På kvällen ska jag hem till de jag jobbar för. De hade tydligen köpt en tack för i år julblomma till mig och jag har köpt julklappar till kidsen. Eftersom jag inte kunde komma idag bestämde vi att jag ska gå dit imorgon en stund istället. Sen blir det hem och tokplugga klart den näst sista hemtentan för den här terminen. Vill så gärna klara den!!! Nästa ska inte vara klart förrän i januari så den får jag jobba på i jul. Ska sätta igång med mina artiklar till Kåranen också så fort skolan ha lugnat ner sig lite. Måste sätta mig och kika på accessoarer och annat småplock som kan kännas hett i vår. Men det är ett senare projekt!

Natti mina vänner och er som jag inte känner!


Kommentarer
anna

Vad kort du är, har du ätit kortison? Som min syster brukar säga...Superkul =) Hoppas du mår bättre nu iaf. Var det nån allergi du fick eller vad hände?

2008-12-15 @ 10:26:42
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0