Tråk

Igår kväll satt jag och pysslade med den här listan men det gick inte att publicera den då så... here we go.


Det är inte så roligt att vara sjuk, hittade denna lista hos Anna (annabanan.blogg.se, går inte att länka) att fördriva tiden med.

Tre saker som skrämmer mig:
    * Tanken på att mina nära och kära inte alltid kommer finnas
    * Övernaturliga ting
    * Naturkatastrofer

Tre personer som får mig att skratta:
    * När Isabel sjunger Mamma Mu sånger skrattar jag så att jag gråter
    * Linn  
    * Pappa Rudolf i Sune

Tre saker jag älskar:
    * Min familj
    * Mina vänner
    * Att leva som att det inte fanns någon morgondag

Tre saker jag hatar:
    * Ekonomibekymmer
    * Förutfattade meningar
    * Orättvisor


Tre saker jag inte förstår:
    * Karlar
    * Såna Crocstofflor
    * Hur man kan tycka att broccoli är gott

Tre saker som finns på mitt skrivbord: 
Äger inget skrivbord för tillfället, men saker där datorn + skolgrejer befinner sig
    * Bärbar telefon
    * Fjärrkontroll
    * Datorn

Tre saker jag gör just nu:
    * Äter glass
    * Kollar på Idolfinalen
    * Pluggångestar, har inte alls gjort så mycket som jag borde idag

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Besöka alla världsdelar (har två kvar)
    * Vara ekonomiskt oberoende
    * Känna mig nöjd med det jag gör

Tre saker jag kan göra:
    * Jag är grym på att skämma bort människor i min närhet
    * Baka riktigt goda grejer 
    * Shoppa som ingen annan

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * Mig, när jag säger något vettigt, det hände en gång ;)
   * Massor med musik
   * Magkänslan

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * Att säga nej
    * Springa långt utan att hjärtat och lungorna håller på att explodera
    * Avsluta påbörjade projekt

Tre favoriträtter:
    * Kroppkakor
    * Älg i alla dess former
    * Grillad hummer



Kommentarer
annabanan

Haha, kul att läsa nån annans svar. Jag förstår mig inte heller på Foppa-tofflorna...och då har jag ändå bott i Örnsköldsvik där ALLA gick omkring i sådana. Men broccoli är faktiskt gott =)

2008-12-13 @ 18:17:04
URL: http://annabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0