Plugga plugga plugga

Rubriken sammanfattar mitt ganska hektiska men innehållsfattiga liv! Äh det är skoj ändå. Sen sist har jag inflyttningsfestat, lyckat värre trots att jag pratade så mycket med folket att jag inte hann med att dricka så värst mycket. Detta var jag dock glad över dagen efter då jag skuttade ur sängen (och över Linn som mådde sådär bra). Det var en kanonblandning av stockholmare, londonbor, örebroare, dalmasar och eskilstunabor!

Nu ska det pluggas grammatik. Intressant men Gud så mycket svårare det är än vad jag hade trott. Tänkte att jag nog skulle behärska det här men icke! Oh well, antar att det är därför jag behöver gå den kursen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0