Karl-Bertil Johnsson, kräksjuka och annandagsbandy

Så kan man väl sammanfatta min jul. Hade en fantastiskt mysig och lugn jul med familjen, god mat och alldeles för mycket julgodis. Fick en massa bra paket såsom taklampa, Big love - säsong 1 (love it!), badsaker, pipmugg mm. Var extremt laddad inför juldagen, blev såklart pannkaka av alltihop då jag under dagen drabbades av spontana kräkattacker. Trodde hela veckan var körd men dagen efter hade jag piggnat till och då va det dags för annandagsbandy i v-ås. Tycker att bandy är en underskattad sport. När man väl har lärt sig att se bollen så att man kan hänga med så är det riktigt skoj. Min far och mina bröder lärde mig tidigt att det är den som åker snabbast som har den oranga apelsinliknande bollen.

Nyåret firade jag in i Jungfrudansen i Stockholm. Precis som julen så var det mysigt och lugn. Efter en 3 timmars 3 rätters middag med skagentoast, paella och hallonpannacotta lekte vi lite lekar och sen helt plötsligt var det dags att korka upp champagnen och smälla partypoppers. Jag ser fram emot det här året. Det är en nystart i mitt liv med många nya projekt. Ska ändra inriktning i mitt liv, får se hur det ter sig.

Gott 2008!


Kommentarer
Malin

Found you!! Puss och tack för den fina nyåret!!

2008-01-06 @ 01:20:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0