Semester... ahhh

Så var det klart och fixat! Kursen från i höstas är så gott som avklarad så nu kan jag mysa runt ända fram till den 21a då skolan drar igång igen!

Ska försöka planera inflyttningsfest under min lediga tid. Älskar temafester men det är så otroligt svårt att komma på tema så jag måste klura lite... tänkte mig ett coctailparty tills jag läste att det har man runt 17-18 tiden så det går ju inte. Dessutom kan det förväntas att jag ska bjuda på alla dessa coctails då... och det går tyvärr inte som fattig student, hur mycket jag än skulle vilja. Har några veckor att klura på, men det är inte lätt för det! Är i desperat behov av Festakuten AB, var är ni flickor när jag behöver er? =)


Kommentarer
sanna

jag ärj u fullbokad den andra men vi får hitta på nåt nån anna dag min prinsessa!!!pusss

2008-01-13 @ 22:20:25
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0