Äntligen fredag

G'day babes!

Idag var nog den roligaste jobbdagen på hela tiden tror jag. Allt flöt på bra och alla var på superbra humör. Kan också vara så att jag inte längre är "den nya" utan har kommit in i gruppen och i arbetet nu. Har fortfarande massvis att lära mig men jag menar vi jobbar med människor och då tror jag aldrig att man blir fullärd. Sov knappt nåt inatt dock så jag är supertrött. Tänkte träna och vila efter jobbet men jag köpte godis och jordgubbar som jag mumsar på framför datorn medan jag lyssnar på Coldplay, Viva la vida.

Idag så är det ju redan fredag igen, var tar veckorna vägen?! Imorgon är jag ledig i alla fall. Får komma på nåt skoj att hitta på ikväll, om det inte är så att jag somnar i soffan efter middagen... ;)


Kommentarer
Camilla

Är du sugen på gratis biobiljetter? På gratisbio kan du genom att besöka sidor och liknande få gratis bibiljetter eller presentkort på tex h&m. Bli medlem här helt gratis och få 75 i startpoäng om du blir medlem genom mig http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-18 @ 16:15:15
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0