Cherry Chocolate Jam

God kväll, eller natt kanske det är nu

Trodde söndagar var samma sak som vilodagar men icke. Jobbade hela förmiddagen sen var jag hemma och kollade posten, enbart räkningar, toppen. Åkte därefter och handlade lite, det behövdes kan jag lova. Plockade ännu några liter körsbär, finns fortfarande hur mycket som helst kvar. Kom på vid fyra att jag inte hade ätit sen frukost så det var bara att göra mat. Efter det kärnade jag ur en massa körsbär och gjorde sylt. Så nu finns det hemmagjord körsbär och choklad sylt hemma, inte alls tokig kombination. Sen kom Isabel förbi. Vi sa det att vi inte träffas så ofta men vi har alltid en miljon saker att prata om.

Nu ska jag försöka sova lite. Ska jobba 9-21 imorgon, härligt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0