Kurslitteratur till försäljning

Gjorde mig inte alls i ordning för att åka till optikern. Jag var dessutom sen så jag fick småspringa och var därför ganska svettig när jag kom fram. Brukar ha en äldre herre eller kvinna men inte idag inte. Så klart får jag världens puddingoptiker! Härligt, eller inte! Äh, han var ringmärkt så det gjorde väl inte så stor skillnad. Efter optikerbesöket åkte jag hem till mig en stund och städade och fixade lite. Hade min lägenhet haft söderbalkong +pool hade jag lätt bott där hela sommaren. =)

Åkte därefter ut till Kvickan där jag nu har betalat alla räkningar. Så nu är det bara att se fram emot nästa lön, det är ju bara en månad kvar. Det ekar tomt på kontot nu, igen. Samlade ihop lite kursböcker som jag nu lagt ut på Kårens hemsida till försäljning. Får hoppas på att höstens engelskastudenter vill köpa litteratur nu, på en gång! Kommer väl dröja ett par veckor innan jag blir av med dem men jag kommer få in lite slantar på det i alla fall. Vet ni någon som kan vara intresserad så säg bara till, böckerna ligger hemma och väntar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0