Ledig hela dagen

Ännu en dag full av solsken. Har legat ute precis hela dagen, superskönt. Får ta vara på tiden. Mami och papi kommer nog imorgon så då är det slut på huspassandet. Har inte bestämt mig om jag ska flytta hem igen direkt eller om jag blir kvar. Stannar nog i alla fall över helgen eftersom jag jobbar och vädret ska bli toppen. Det är bara den här helgen och sen en vecka kvar innan jag får semester. Var lite sur på mig själv i början av sommaren för att jag inte struntade i att jobba men nu känns det som att jag har gjort helt rätt. Har ju ändå varit skitväder och alla andra jobbar ju så jag hade inte haft nåt att göra.

Tänkte dra igång och visa lite gamla resebilder här på bloggen. Får se om det blir idag eller imorgon. Det kommer dock inte komma i någon logisk ordning.



Kommentarer
Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag en egen hemsida och en helt ny design/programmering av min blogg med nya funktioner! Nu är det äntligen klar :)



Kika gärna förbi och säg vad du tycker!

www.hannnah.se

2008-07-23 @ 20:49:37
URL: http://hannnah.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0