London i mitt hjärta

Aaaaah vad det är härligt att vara ledig. Har bara slappat hela kvällen. Tog mig ett kvällsdopp, började frysa och var på väg att ta mig ett varmt bad när jag kom på att det är lika bra att njuta av att vara lite frusen eftersom det är så varmt annars. Fick ett mail av söta Jen tidigare. Textade med R härom dagen. Åh vad jag saknar London ibland. Eller i alla fall de vänner jag har där. Har några gånger sagt att det är i London jag vill bo. Men nu vet jag inte längre... Brukar säga att det bästa med att resa och bo utomlands är att man lär känna folk överallt. Det värsta är att man aldrig har alla nära och kära runt husknuten. Jisses vad sentimental jag blev där för en stund... skärpning!

Blev tidigare ikväll påmind om Mr Salad Fingers. Det är så himlans sjukt att jag bara garvar! Snacka om creepy.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0