Lördag

Ber om ursäkt för den värdelösa uppdateringen. Jag försöker ta vara på varje sekund av det fina vädret när jag är ledig. Igår gick jag hem en timme tidigare bara för att får sola lite. =) Jag hade såklart inget mer att göra på jobbet heller. Idag ska jag jobba kväll, jippi. Ska hinna med en massa innan dess också. Måste köpa present till Malin som fyller på tisdag men som ska firas ikväll. Ska dit en stund men inte(!) dricka eftersom jag börjar jobba 7.30 imorgon bitti. Firade syster yster igår kväll och då förtärde jag minsann vin så det är inge synd om mig.


Kommentarer
camilla

Hej Anna!



Du gör ju helt rätt som prioriterar solen i detta underbara väder! Verkar som att du har det finemang med kalas och grejer =) håll ställningarna! kram Camilla

2008-07-27 @ 21:16:13
URL: http://tvivelaktigt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0