Man blir som man umgås... jo det är sant

Go' kväll allesammans

Jisses vad knasigt det var på jobbet idag. Får ju inte berätta exakt men det hade med slöa medarbetare och ilskna brukare att göra. Har kommit på att jag stänger av när folk diskuterar högljutt och aggresivt. Får svinont i magen och vill bara dra ett täcke över huvudet och försvinna, nä usch!

Gick i alla fall hem lite tidigare eftersom vi inte hade mer att göra. Passade på att åka och handla lite på vägen hem, tacka vet jag butiker som har öppet sent. Hade tänkt träna lite när jag kom hem men jag orkade verkligen inte. Är supertrött även fast jag sov länge imorse. Så jag struntade i tränandet och åt popcorn istället. Har kommit på att det måste vara pensionärernas fel att jag är trött jämt, de gör ju inget annat än att fika och vila, det smittar av sig!

Nu ska jag sova. I helgen kommer både Isabel och Anna till stan, yay, can't wait!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0