Nattuggla

Sömnen vill liksom inte riktigt infinna sig. Kan bero på att jag tog en tupplur tidigare under kvällen. Ja ja, jag är ju ledig imorgon så det är ju inget att stressa upp sig över. Har suttit och läst mina gamla blogginlägg. Hur saker och ting ändras på bara ett år. Jag hade så mycket mer tider över förra året. Kan bero på att jag inte tog skolan så seriöst +att jag inte jobbade något. Nu har jag två jobb och pluggar mer än 100%. Skulle ju ta det lugnt med extrakurser till hösten men när antagningsbeskedet kom kunde jag inte låta bli att tacka jag till den distanskurs jag sökt. Det blir nog bra ändå. Ska även säga till på det här jobbet att de får ringa in mig om det behövs. Nu är det ju bara två veckor kvar på mitt 75% vikariat. Sen ska jag vara lite ledig och plugga till den satans omtentan.

Nu ska jag kolla lite mer på Jerry Springer. Hoppas ni sussar gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0