No more drama

I kväll var det inte lika dramatiskt på jobbet, tack och lov. Det flöt på bra tycker jag. Lite segt att jobba kväll, vill bara hem och mysa. Inte för att jag har myst så himlans mycket sen jag kom hem. Har fixat lite, skrivit ut schema inför hösten, just ja, måste kolla upp litteratur till distanskursen. Får låna böcker till de andra kurserna, superbra. Kan bli dyrt annars. Nu är jag helt pepp på att börja pluggandet igen så att jag blir klar. Hittade jobbet med stort J här om dagen. Om jag ändå hade haft min examen. Ja ja det är bara att bita ihop och köra på. Funderar på att jobba extra på det här jobbet i höst också. Så att jag kan spara ihop lite pengar så att det förhoppningsvis blir en resa till NY i vinter.

Nu ska jag sluta svamla och göra lite nytta innan det är dags att sova. Imorgon börjar jag 7.30, är oftare på jobbet än hemma nu.

Kram och go natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0