Ska vi plocka körsbär i min trädgård

Hej hej hallå!

Somnade först vid åtta imorse och vaknade vid tolv. Fick ett par timmars sömn i alla fall. Passade på att städa och tvätta under natten, fantastiskt att man kan göra det i hus. Skulle man göra det i en lägenhet skulle det bli ett himlans liv. Har plockat 1,5 liter körsbär, finns hur mycket som helst kvar men det började regna och åska så jag gick in. Sen kom Isabel över på eftermiddagen och fikade lite jordgubbar och glass. När vi pratade kom jag på att jag kan ju läsa dubbelt nu höst, i skolan alltså men jag har kollat schema och som det ser ut nu så går det inte alls, tyvärr, får vänta till våren. Skit också! Vill bli klar så att jag får min examen och kan flytta och börja jobba. Ja ja, allt har sin tid.

Ska lägga mig tidigt ikväll, jobbar imorgon.

Vad gör ni ikväll?!



Kommentarer
Anonym

hej!

skulle va kul om du ville tävla om ett presentkort hos mig

http://enlitentax.blogg.se/2008/july/vinn-300-kr-i-presentkort-fran-gratisbio.html

2008-07-19 @ 21:06:12
milla

Mm gott med körsbär! :o) Frukt och bär passar så bra till både frukosten, melliset och efterrätten ;o)

2008-07-20 @ 19:07:08
URL: http://halsofreak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0