Många dagar senare

Hej hej!

Har inte riktigt haft tid eller ork till att blogga den senaste veckan. I onsdags kväll var jag som sagt hos min farmor, åt en massa ostkaka mums och hjälpte henne med lite småsaker. Efter det racade jag vidare till min syster där det var plastparty. Köpte en vispbunke och nåt mer som jag absolut inte kan komma ihåg vad det var för något. Min systerdotter följde med mig tillbaka till Kvicksund.

På torsdagen hade jag tänkt att vi skulle sola och bada men vädret på förmiddagen tillät inte det så vi åkte iväg till Tuna park en sväng och sen åt vi årets första slagstaglass, yum! När vi kom hem var dock solen framme så det blev ett dopp och lite solande.

I fredags åkte vi tidigt till Stockholm. Vi shoppade järnet där. Jag köpte nog mest, skräll. ;) Insåg åter igen hur mycket jag gillar vår hufvudstad. Får se om det är dit det bär av när jag är klar i skolan, om typ två år.

Igår började jag jobba klockan två så jag skjutsade hem Malin innan det. Kom hem efter nio och var verkligen heeelt slut. Gick och la mig vid tio och lyssnade på Martina Haags "i en annan del av Bromma". Har fått chansen att prova på gratis ljudböcker i mobilen från Storytel. Skitbra idé för man har ju alltid mobilen med sig liksom.

Imorse började jag jobba halv åtta, sjukt seg var jag. Fick åka helt själv hela dagen för första gången. Det gick väl bra men tanterna och farbröderna blir lite rädda när jag kommer själv. "Jaha, så du kommer ensam du..." Så svårt är det inte att koka lite kaffe och bädda sängar.

Så, mer än det har inte hänt de senaste dagarna. Ska skärpa mig och bli bättre på att lägga ut bilder. Har ingen riktig ork just nu. Jobbar, äter och sover. Det va så himlans skönt att Malin kom förra veckan så att jag var tvungen att kvickna till och göra lite saker.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0