Vill bort

Jisses vad jag skulle vilja vara ledig och åka bort just nu! Tänk att ligga på en strand och dricka parasolldrinkar. Visst är det inge synd om mig som faktiskt fick en vecka i Turkiet men ni vet, mycket vill ha mer. Å andra sidan har det inte blivit så mycket resor av de senaste åren.

Har funderat på att lägga upp en massa bilder från resor från förr. Det enda mecket med det är att jag inte har bilder på datorn utan på det klassiska viset. Då måste jag hålla på att scanna och greja, det hade inte varit några problem i och för sig om jag hade haft en scanner nära! =)



Har inte tagit den här bilden själv men jag har varit där, på Kuramathi, Maldiverna. Skulle göra vad som helst just nu för att åka tillbaka. Det kommer ju tyvärr att dröja. Nästa mål är New York/New Jersey, blir förhoppningsvis av i vinter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0