En visdomstand fattigare

Hej och hallå!

Jobbade första dagen idag (på riktigt) det gick galant. Berättade ju tidigare att jag har haft ont i munnen länge. Ringde efter att jag slutade jobbet och fick en akuttid. Kom dit för tjugo minuter sen, öppnade munnen och sedan var bedövningen satt, det gick supersnabbt allting. Tog inte många sekunder innan tanden var borta. Den hade växt konstigt så den slet upp såren i min kind hela tiden +att den var svart. Så nu är det väck, superskönt. Dock inte lika skönt att gå runt med bomullsgrejer i munnen som irriterar svaljet så att jag vill spy hela tiden, ja ja det är sånt man får räkna med. Förra gången fick jag ju gå runt med stygn i kinden i en vecka, mindre skoj. Snart är de borta allihop, har bara en visdomstand kvar och den sista kommer aldrig komma upp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0