Tisdag

Hejsan hoppsan!

Kom hem för drygt en timme sen, har varit igång heeela dagen. Gick med min systerdotter Malin till min frisör där hon färgade och klippte håret, blev superfint. Själv drack jag te och fick håret lockat med kanske världens bästa plattång, vill ha. Tyvärr kostar den 2000:-, liiite för mycket för en fattig student som jag. Efter det gick vi en sväng på stan, jag inhandlade en svart kofta och 2 par örhängen på rea. Sen blev det lunch på kina och ännu mer shopping. Köpte en hallonrosa klänning också, har letat efter ett klädesplagg i den färgen eftersom det är så fint när man är lite brun. (kan visa alla grejer sen). Åkte hem en snabbis och där låg ett platt paket på hallmattan. Det var en kuvertväska som jag ropade hem på tradera förra veckan, superfin! Åkte ut till Kvicksund och åt jordgubbar med vaniljvisp. Sen skjutsade vi hem Malin och där bjöd min syster på jordgubbar med glass, tur att man inte kan äta för mycket gubbar, det är ju så himlans gott. De har för övrigt en kanonsöt liten kisse som jag inte kunde låta bli att klappa lite på. Frågade min systerson Rasmus om jag fick ta med den hem, det fick jag inte nu men när den är stor får jag det! =) Om jag inte var allergisk så.

Nu ska jag kolla på Gossip Girl sen ska jag gå och lägga mig. Vi satt uppe och pratade till halv fyra inatt så jag är lite sliten idag.

By the way... Klarade ännu en av tentorna, nu väntar jag bara på ett sista resultat. Svinskönt i alla fall, två av tre godkända, yeah!


Superplattången ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0